هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» شنبه 22 اردیبهشت 1403  2:56 PM
----------------------------
» شنبه 22 اردیبهشت 1403  2:25 PM
----------------------------
» جمعه 21 اردیبهشت 1403  9:18 PM
----------------------------
» چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403  4:01 PM
----------------------------
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
چهارشنبه 20 شهریور 1392  9:42 PM
اصفهان در برگزاری اردوهای مختلف تیم ملی بسیار خوب و حرفه‌ای عمل می‌کند.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان صمد تدبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اردوی تیم ملی نونهالان را در کمپ تیم‌های ملی در اصفهان برگزار کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: امکاناتی که برای نونهالان در این شهر در نظر گرفته شده از لحاظ خوابگاه و اسکان بسیار عالی و در سطح بسیار حرفه‌ای بوده و یکی از بهترین سالن‌های ایران در اصفهان است.

سرمربی تیم‌های ملی پایه تنیس روی میز با بیان اینکه این اردو برای آماده‌سازی و پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان تشکیل شده ادامه داد: همه ساله فدراسیون جهانی تنیس روی میز طرحی را با نام hopes اجرا می‌کند که کشورهای مختلف رقابت‌هایی را در آن برگزار می‌کنند و فدراسیون ایران هم همگام با این طرح سالیانه 6 تا 7 اردو را برای رده‌های سنی پایه در کشور برگزار می‌کند و هر کشور یک پسر و یک دختر را نیز به این رقابت‌ها اعزام می‌کند.

تدبیری اضافه کرد: 16 نفر برای این اردو از 12 استان دعوت شده‌اند که دو نفر نیز به نام‌های میلاد عابدیان و صباغیان از استان اصفهان در آن شرکت دارند، علاوه بر این ما 10 نونهال اصفهانی دیگر را نیز به این اردو دعوت کرده‌ایم تا در کنار سایر بازیکنان حضور داشته باشند.

وی گفت: این سومین اردوی سال جاری است که 2 تای آن در اصفهان برگزار شده و این شهر با تعاملی که با فدراسیون برقرار کرده به یکی از کمپ‌های اصلی تیم‌های ملی تنیس روی میز تبدیل شده است.

سرمربی تیم‌های ملی پایه تنیس روی میز ادامه داد: سه سالی است که تیم ملی نونهالان نداشته‌ایم، اما با آمدن آقای زارع‌پور به عنوان رئیس فدراسیون اهتمام ویژه‌ای به این رده سنی شده است.

تدبیری تاکید کرد: جا دارد از تلاش‌های آقای تکابی رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان که زحمات بسیاری را برای رده‌های سنی پایه می‌کشد تشکر کنم.

وی متذکر شد: با تعاملی که میان آقای تکابی و فدراسیون  صورت گرفته قرار بر این شده رقابت‌های قهرمانی کشور نونهالان را در آبانماه در اصفهان برگزار کنیم.

سرمربی تیم‌های ملی پایه تنیس روی میز اذعان داشت: برنامه‌های پشتوانه‌سازی و آماده‌سازی خود را ادامه می‌دهیم و شاید اردوهای خود را به صورت شبانه‌روزی نیز برگزار کنیم.